Clubnieuws

Terugblik trainingskamp DVV’09 1&2

20 januari 19:45  Afgelopen week stond voor het 1e en 2e elftal en bijna een elftal aan sponsoren,weer een bezoek aan Spanje op het programma. De reis ging zoals de afgelopen jaren weer naar Torrevieja waar de selectie weer met open armen werd ontvangen, door Jan en Natascha met de ondersteuning van Dennis en Meike.meer »

115x gelezen

JAN SMIT LID VAN VERDIENSTE

6 januari 19:30  Gister is tijdens de gezellige nieuwjaarsreceptie ons trouwe lid Jan Smit in het zonnetje gezet. Na een unaniem besluit door het bestuur is Jan door onze voorzitter benoemd tot Lid Van Verdienste. Jan heeft zich jaren lang ingezet als trainer en leider, bovenal als vrijwilliger bij DVV ’09 en heeft met name voor de veteranen veel betekend. Jan, namens de gehele club gefeliciteerd en dank voor jouw inzet voor onze mooie club!meer »

109x gelezen

DVV '09 VERWELKOMT HARRY AKKERMANS ALS NIEUWE HOOFDTRAINER

30 december 19:30  Het nieuwe jaar begint goed op onze club; DVV '09 is verheugd de aanstelling van Harry Akkermans als de nieuwe hoofdtrainer vanaf seizoen 2024-2025 aan te kondigen. Akkermans is al ruim 20 jaar trainer van achtereenvolgens VVOR, Zwaluwen Vlaardingen, Sportclub Feyenoord, FC Prinsenland, FC Oudewater en vv Naaldwijk. Johnny Breur, bestuurslid senioren licht de keuze voor Akkermans toe: “We hebben sinds begin december een procedure met verschillende kandidaten doorlopen en van daaruit is keuze op Harry gevallen. Met zijn manier van trainen, wedstrijdbesprekingen en videoanalyses brengt hij DVV ’09 een stuk professionaliteit dat naadloos aansluit op het tijdperk Kleijn en Wildschut”. Ook Akkermans zelf is enthousiast, “ik hou er van om als trainer actief te zijn bij een vereniging die diep geworteld is in de gemeenschap. DVV ’09 is een ambitieuze en groeiende vereniging, en heeft daarnaast een leuke spelersgroep”. DVV ’09 en Harry Akkermans zijn een overeenkomst aangegaan met een looptijd van twee seizoenen. Wij wensen de club en nieuwe trainer succes voor de komende seizoenen! meer »

89x gelezen

LEX STOOP BENOEMD TOT ERELID VAN DVV '09

4 december 19:15  Afgelopen ledenvergadering was er ruimte voor een speciaal moment, namelijk het benoemen van nieuw erelid Lex Stoop.meer »

45x gelezen

TIJDPERK KLEIJN EN WILTSCHUT NA 8 SEIZOENEN VOORBIJ

16 november 22:00  Gisteravond is in goed overleg besloten door onze hoofdtrainer John Kleijn en assistent trainer Ruud Wiltschut om te gaan stoppen met hun functies bij DVV ‘09. Zo komt er na dit seizoen een einde aan het tijdperk Kleijn en Wiltschut. Sinds 2016 zijn zij de bekende gezichten langs de Dirkslandse velden en hebben zij voor onze club een mooie geschiedenis geschreven. Met als hoogtepunt het kampioenschap van de 4e klasse in 2022 waardoor het vlaggenschip nu mag aantreden in de 3e klasse. Het einde van het trainerschap bij de club, voor eeuwig vrienden van DVV ‘09! Dat betekent dat DVV ‘09 op zoek gaat naar een nieuwe trainer voor het volgende seizoen. De vacature komt volgende week online waar op gereageerd kan worden. Geïnteresseerden kunnen alvast reageren op [email protected]

261x gelezen

Ga naar archief

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!